• e-dziennik
  • moodle
  • quizlet
  • Transedu
Wiem więcej - rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów PZS 2
ue logo
Powiat Trzebnicki realizuje w Powiatowym Zespole Szkół nr 2 projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich 10.2.2 "Wiem więcej - rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów PZS 2".
Celem projektu jest poprawa jakości procesu kształcenia w kontekscie kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych na rynku pracy. Cel główny przyczyni się do osiagnięcia celów szczegółowych, tzn.: poprawy wyników osiąganych przez uczniów na egzaminach zewnętrznych i poprawa wyników w nauce.
Projekt umożliwi rozwój edukacyjny uczniów Technikum w zakresie przedmiotów informatycznych, języków obcych nowożytnych i kompetencji matematyczno-przyrodniczych, poprzez:
- organizację zajęć przyczyniających się do wzrostu ich kompetencji kluczowych na rynku pracy oraz właściwych postaw i umiejętności w zakresie przedmiotów przyrodniczych,matematycznych, językowych i kompetencji informatycznych uczniów;
- wzrost kompetencji i kwalifikacji nauczycieli w zakresie aktywnych i efektywnych metod nauczania oraz wykorzystania narzędzi TIK w procesie edukacyjnym;
- wzbogacenie zaplecza dydaktycznego szkół i wdrożenie nowych metod kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych.
Dofinansowanie projektu z UE: 730 008,70 zł.
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
Data : 1 listopad 2020
2
Data : 2 listopad 2020
3
Data : 3 listopad 2020
4
Data : 4 listopad 2020
5
Data : 5 listopad 2020
6
Data : 6 listopad 2020
7
Data : 7 listopad 2020
8
Data : 8 listopad 2020
9
Data : 9 listopad 2020
10
Data : 10 listopad 2020
12
Data : 12 listopad 2020
14
Data : 14 listopad 2020
15
Data : 15 listopad 2020
16
Data : 16 listopad 2020
18
Data : 18 listopad 2020
19
Data : 19 listopad 2020
20
Data : 20 listopad 2020
21
Data : 21 listopad 2020
22
Data : 22 listopad 2020
23
Data : 23 listopad 2020
24
Data : 24 listopad 2020
25
Data : 25 listopad 2020
26
Data : 26 listopad 2020
27
Data : 27 listopad 2020
28
Data : 28 listopad 2020
29
Data : 29 listopad 2020
30
Data : 30 listopad 2020